Blog

Tevredenheidsonderzoeken »

Elke organisatie wil op een bepaald moment weten hoe de klanten en medewerkers naar de organisatie kijken. Zijn mijn medewerkers tevreden, zijn mijn klanten blij met onze service, of zijn er bij deze groepen behoeften welke wij moeten vervullen? Quelsa voert zowel medewerkerstevredenheidsonderzoeken als klanttevredenheidsonderzoeken uit. Onderstaand leest u wat de voordelen en toepassingen zijn […]

Lees verder »

Politieacademie gaat samenwerken met Quelsa »

De Politieacademie gaat per 1 juni 2017 samenwerken met Quelsa om onderzoek te doen naar de opleidingen binnen de academie. De Politieacademie wilt zich meer gaan richten op de beoordeling van de opleidingen en het verbeteren hiervan. Quelsa is een bedrijf gespecialiseerd in onderzoeken en levert onder andere de onderzoekstool waarmee de Politieacademie al haar […]

Lees verder »

Lever de juiste producten en diensten! »

Een Quelsa Evaluatie van producten- en dienstenaanbod geeft antwoord op vragen als: •   Zijn mijn klanten zich bewust van mijn volledige aanbod? Welke producten en diensten associëren mijn klanten met mijn organisatie? Welke producten en diensten missen mijn klanten? Hoe zorg ik ervoor dat mijn aanbod eenvoudig bereikbaar is voor mijn klanten? Met een Quelsa […]

Lees verder »

De 10 geboden van klantervaring »

Klanten hebben tegenwoordig veel macht. Hun stem is krachtig, hun keuzes zijn gevarieerd, en hun verwachtingen zijn groter dan ooit. Hier zijn de tien beginselen die u kunt gebruiken om de ervaring van uw klanten naar het volgende niveau te tillen, ongeacht in wat voor een bedrijf of bedrijfstak u zich bevind.   Gij zult […]

Lees verder »

7 manieren waarop medewerker feedback kan helpen nieuwe klanten te winnen »

Als het gaat om verhoging van de omzet en/of het vinden van nieuwe klanten, is de focus meestal gericht op de verkoop en marketing om meer leads te genereren, het genereren van verkoopkansen en uiteindelijk het sluiten van de deals. Binnen uw organisatie ligt een enorme mogelijkheid, die vaak over het hoofd wordt gezien, om […]

Lees verder »

Communicatie rondom het onderzoek »

Om een onderzoek succesvol onder de respondenten te krijgen, is goede communicatie een must. Het is belangrijk om je medewerkers of klanten op de hoogte te houden van het onderzoek, om meer betrokkenheid en enthousiasme te verkrijgen. Allereerst is het slim om te bedenken naar wie je communiceert, wat je communiceert, op welke manier en […]

Lees verder »

Hoe verhoog ik mijn respons? »

Regelmatig krijgen wij de vraag; Hoe kan ik mijn respons verhogen?   Er zijn een paar eenvoudige methodes die zeer bruikbaar zijn om tot een hogere respons te komen: Duidelijk herkenbare afzender Het is belangrijk voor de respondent dat de afzender duidelijk zichtbaar is. In de uitnodiging, die u ook via de mail verstuurd, zet […]

Lees verder »

Blog: Doel van het onderzoek »

 Waarom doen we dit onderzoek eigenlijk? Je bent tot de conclusie gekomen dat het tijd is om feedback te verzamelen van je leden, klanten, interne klanten of andere stakeholders. Het kan absoluut je organisatie verder helpen, maar wat is eigenlijk het doel van je onderzoek? Korte termijn Het is essentieel om te kijken naar zowel […]

Lees verder »

Copyright 2018 Quelsa