Blog

Personeel werven horeca »

Heb je een eigen horeca onderneming en ben je op zoek naar nieuw horeca personeel? Wil je graag meer horeca personeel werven? Wil je snel, goedkoop en eenvoudig op zoek naar nieuwe horeca medewerkers? Wij zetten een aantal belangrijke tips op een rij; hoe jij meer personeel kunt werven in de horeca. Een aantal tips […]

Lees verder »

Hoe behoud ik mijn personeel? »

Hoe behoud ik mijn personeel? Uit onderzoek blijkt dat het verbeteren van de werkomstandigheden en/of arbeidsvoorwaarden van je werknemers in veel gevallen leidt tot een betere werksfeer. Je medewerkers zullen zich beter thuis voelen en meer werkvreugde ervaren. Dit leidt tot meer mond-tot-mond-reclame en tot goedkopere nieuwe werknemers. Je hoeft nu immers geen dure campagnes […]

Lees verder »

De stem van de klant: klantfeedback »

Bij elke online aankoop ontvangt de klant tegenwoordig een evaluatieformulier of de vraag om de aankoop te beoordelen. Prima initiatief, was het niet dat de evaluatieformulieren vaak langer zijn dan gewild en de klant geen reactie krijgt over de gegeven feedback. De overvloed van vragen om feedback en het niks meer horen over de gegeven […]

Lees verder »

Werkplezier vergroten door middel van onderzoek »

Werkplezier, werkvreugde en arbeidsvreugde

Werkplezier is een andere benaming voor arbeidsvreugde en werkvreugde. Werkplezier houdt in dat werknemers met plezier en een opgewekt gevoel naar hun werk gaan. En dus ook plezier beleven in hun werkervaring. Deze arbeidsvreugde wordt opgebouwd uit 7 pilaren. Deze pilaren bepalen samen in welke mate een werknemer goed kan functioneren op zijn of haar […]

Lees verder »

Tevredenheidsonderzoeken »

Elke organisatie wil op een bepaald moment weten hoe de klanten en medewerkers naar de organisatie kijken. Zijn mijn medewerkers tevreden, zijn mijn klanten blij met onze service, of zijn er bij deze groepen behoeften welke wij moeten vervullen? Quelsa voert zowel medewerkerstevredenheidsonderzoeken als klanttevredenheidsonderzoeken uit. Onderstaand leest u wat de voordelen en toepassingen zijn […]

Lees verder »

Politieacademie gaat samenwerken met Quelsa »

De Politieacademie gaat per 1 juni 2017 samenwerken met Quelsa om onderzoek te doen naar de opleidingen binnen de academie. De Politieacademie wilt zich meer gaan richten op de beoordeling van de opleidingen en het verbeteren hiervan. Quelsa is een bedrijf gespecialiseerd in onderzoeken en levert onder andere de onderzoekstool waarmee de Politieacademie al haar […]

Lees verder »

Lever de juiste producten en diensten! »

Een Quelsa Evaluatie van producten- en dienstenaanbod geeft antwoord op vragen als: •   Zijn mijn klanten zich bewust van mijn volledige aanbod? Welke producten en diensten associëren mijn klanten met mijn organisatie? Welke producten en diensten missen mijn klanten? Hoe zorg ik ervoor dat mijn aanbod eenvoudig bereikbaar is voor mijn klanten? Met een Quelsa […]

Lees verder »

De 10 geboden van klantervaring »

Klanten hebben tegenwoordig veel macht. Hun stem is krachtig, hun keuzes zijn gevarieerd, en hun verwachtingen zijn groter dan ooit. Hier zijn de tien beginselen die u kunt gebruiken om de ervaring van uw klanten naar het volgende niveau te tillen, ongeacht in wat voor een bedrijf of bedrijfstak u zich bevind.   Gij zult […]

Lees verder »

7 manieren waarop medewerker feedback kan helpen nieuwe klanten te winnen »

Als het gaat om verhoging van de omzet en/of het vinden van nieuwe klanten, is de focus meestal gericht op de verkoop en marketing om meer leads te genereren, het genereren van verkoopkansen en uiteindelijk het sluiten van de deals. Binnen uw organisatie ligt een enorme mogelijkheid, die vaak over het hoofd wordt gezien, om […]

Lees verder »

Communicatie rondom het onderzoek »

Om een onderzoek succesvol onder de respondenten te krijgen, is goede communicatie een must. Het is belangrijk om je medewerkers of klanten op de hoogte te houden van het onderzoek, om meer betrokkenheid en enthousiasme te verkrijgen. Allereerst is het slim om te bedenken naar wie je communiceert, wat je communiceert, op welke manier en […]

Lees verder »

Copyright 2020 Quelsa